Monday, April 06, 2009

Berakit-rakit Ke Hulu, Berenang-renang Ke Tepian


Nama saya Raha. Saya bekerja di Putrajaya dalam bidang maintenance. Syarikat tempat saya bekerja telah mengikat kontrak maintenance ini dari pihak JKR Wilayah Putrajaya.

Pada tahun lepas (tak ingat tarikh), saya telah dijemput oleh Incik Kejang untuk join beliau ke Gunung Nuang (daypack katanya). Trip tersebut adalah dibuat oleh Incik Kejang bersama rakan-rakannya (sememangnya tidak saya kenali). Trip tersebut rupa-rupanya turut dianggotai oleh seorang staf JKR Putrajaya, Incik Roslan (bukan nama sebenar).

Pada hari ini (06/04/09), Incik Roslan telah mengirim sms kepada saya sepertimana berikut:

Tarikh : 11&12hb April 2009
Xtvt : Camping + Tubing + Santai2 + Babi beratur (BBQ)
Lokasi : Kem Kenaboi, Kg Chennah, Kuala Klawang, Johor (hahaha bodoh la sapa xtau Kuala Klawang kt mana)
Yuran : RM 60 (tidak termasuk ration).

Sekiranya sesiapa yang berminat sila berhubung terus dengan saya.

Dilaporkan Oleh;
HBS Engineering Sdn Bhd
Raha Bt Abdul Kadir

7 comments:

joE said...

incik roslan ni boleh kire lu punya bos jugak ke?
kire dorg la ye yang ikat kontrak dgn syarikat lu..?hoo....

cik beskot said...

cik jo,
klu dh keje gomen, jkr pulak tu, technician pun dh mcm bos...hahahha

joE said...

gua dpt rs kan yg xramai yg bleh join minggu ni...

pjot said...

mcm menarik n mcm mau join...tp ade plaknye...hehehehehe....mcm mau plg ke kampung halaman la plak...

pakcik said...

kalu iku macam, sume nak..

pda said...

iku?..amondo ni jang..lidah tegeliat ke...hehe

cik raha, saye tidak dapat mengikuti, kerna tedapat hal-hal bebangkit..

dayafterday said...

camne trip ni ad ok ka..

http://lifemust.blogspot.com