Friday, March 24, 2006

Da' latest Nuang















1st day...




















cari benda tersembunyi....
( 2 ranting kayu..)
















dah sampai puncak dah....
yeah!!!!!


gamba len tak sempat lg nak upload...
cc nak tutup dah nihh.....

8 comments:

pakcik said...

oit cilanat joe!!!!kayu bukan sebarang kayu aaa, kayu tas tau?!!

buboQ said...

hahahaha...aku dah dpt cari!!!hahahaha...

jeejah said...

uiiishhh...dak junior pun dah pandai kutuk senior..
tak tau ar belaja dr mana ni...
P/s: respect tetap respect Okay..

jeejah said...

ish..ishh..gambar yg ramai2 kat beirut tu lawa laa..sumer ader..
6 kali panjat nuang, ni 2nd time dapat ambik gambar sume org kat beirut..

pakcik said...

Tu ar,sesedap je nk kutuk..kalu kitorang kutuk ko xpe la jugak jo...heheh6 kali eh jah naik nuang?

joe said...

sory...
janji dah pas ni tak kutuk lagi...
btol nih...
janji...

jeejah said...

haah, 6 kali dah..tapi ader sorang member tu, dah 5/6 kali gak g, tapi tak penah ambik gambar kat puncak..tak tau ar bl dia nak ambik gmbar kt puncak..tunggu je lah..hehehee..
(ppsss...saper?? saper??)

Karam said...

esok ah