Thursday, September 17, 2009

Trip panas-badan-untuk-pecahkan-lemak-lepas-raya

Salam kembara.

Kejang ingin membuat open trip kepada kawan2 semua..

cdgn tempat :
1) Nuang(lagi.............)
2) Bkt Kutu

Cadangan tarikh :
1) 10hb(kalau kompem da mkn2 T-REC jatuh pada tarikh ni..prioriti lebey ke makan2..)
2) 24hb

Cadangan Limit peserta :
1) ikut bilangan kereta
2) ikut had peralatan

Cadangan tentatif :
masa = flexsible, trip kasi kuar peluh2 jek..... hehehhehehhe


p/s : sila la feedback ek

9 comments:

buboQ said...

Salam...

Saya dengan ini menyokong tarikh 24hb-10-2009 sebagai tarikh untuk trip panas-badan-untuk-pecahkan-lemak-lepas-raya dan lokasi pilihan saya adalah di Bukit Kutu. Ini adalah kerana pada tarikh 10hb-10-2009, kita akan mengadakan jamuan hari raya T-Recs 2009 di rumah Minlon.

Sekian, wassalam.

Apizolla said...

ok.. undian akan dibuat mengikut majoriti.. majoriti = 5 org jek...

kalo lebey 5 org mau ke situ.. i on jek

sharip said...

bukit kutu di mn eh?

pitz said...

ek bukit kutu tu tempat aper?? x penah dgr pown b4 dis..dekat ke jauh?

buboQ said...

ya x ya gak kn..aku pun xtau gak tang mn bkit kutu tue?

cik beskot said...

incik organizer, atas permintaan majoriti, saya mewakili mereka yg kurang berpengalaman dengan dunia rec ni mahu mengutarakan pertanyaan di manakah letaknya bukit kutu tersebut.. pihak kami masih gagal utk mengenalpasti lokasi tersebut. namun yg demikian, bagi pihak saya, saya tiada halangan dengan tarikh dan masa yg diberikn.. asalkn mampu memecahkn lemak yg ada selepas mengamalkn pemakanan yg kurang sihat ketika raya...

Apizolla said...

bukit kutu = kt kg. pertak = kt sebelah sg. chiling...

pic : http://lydiarahayumahmod.multiply.com/photos/album/81/SantaiLah_SgT_de_Bukit_KutuTwin_PeakChilling_1st-3rd_May_2009

pda said...

ya...saya sokong tarikh 24hb ke bukit kutu..pastu bly g jejalan kat fraser hill tak?hehe..

Anonymous said...

saye sokong gak....
-babas-