Thursday, October 01, 2009

Tempahan Baju KPR 2009

Assalamualaikum & Salam Syawal,

TARIKH TUTUP: 10 Oktober 2009

Ok, sape nak beli baju KPR 2009 sila berhubung terus ngan Cik LL di talian 017-2244782.

Harga:

Lengan pendek RM 16.00
Lengan panjang RM 17.00

Design seperti berikut:


Klik gambar untuk paparan sebesar babas



Yang Menyampaikan sahaja,
Penyampai Karam

12 comments:

jo said...

aku nak sais m lengan pendek ok...
jangan xdak pulak...kecik hati aku karang...

Anonymous said...

"klik untuk paparan sebesar BABAS"
ni ade unsur2 xbek nie hehehehe

buboQ said...

cik LL yg mn satu ek?

Anonymous said...

alah yang blur2....
ade taik lalat kat mulut mcm ct norhaliza....





wakakakakakaka

Karam said...

Yang masa pi tanjung malim tu lepak ket keta aku

pda said...

buboq: meh aku bg deskripsi ttng cik LL,dak ni kalo makan, mate melilau usha makanan org len n antara kaki2 dangdut..hehehe

karam: ni kena order sndri kat bliau ke?

Karam said...

ha'ah... order kat dia terus. De mintak tolong sampaikan jer kat korang

jo said...

die xreti masuk blog ke...?
ooiiittt LL..owww LL...

pakcik said...

asek buat baju je...try buat sluar la plak...`Seluar KPR utk tempahan'...pehhh...

Apizolla said...

aku mau saiz xl lengan panjang

Koroi said...

aku nak size LL..ader tak??
untuk pengetahuan bubur..
serabut cukup mengenali LL ketika di Pangkor...huhuhuhu...

jo said...

ye la...sorang serabut...sorang kalut...LL nama flornye kalut...