Tuesday, November 10, 2009

Mari-MaRi kiTa ke IraU

Oleh kerana rasa nk naik gunung begitu menjadi-jadi maka di jemput semua, jom kite ke Irau...Bile???

Tarikh : 13-15 November 2009
Bayaran : RM 85/person (all in)
Transport : kete2 insan terpilih

Peserta:
1) KOROI (hehehe...jgn kecik ati ye roi)
2) Pda
3) pjot
4) todong
5) rekek
6) ajmal
7) babas
8) karam
9) serabut
10) kebu
11) jawe
12) mai
13) kening
Pending:
13) bubo?
14) pit ("tak tau lagi ke mana dirinya ketika itu")


Bayaran perlu di bank-in kan ke No. akaun kat bwh ni selewat-lewatnya hari rabu (11/11/09) ni:

No akaun: 12150080754521 (CIMB Bank) Shafiza Masuri


Sekian,

'Rekreasi Selamanya'

10 comments:

jo said...

no akaun sape tu?
ni kalu dapat tunda tarikh mmg cantik sgt la...

Anonymous said...

Ceh...korang tak letak nama aku...padahal meting dgan aku semalam..aku tak nak g larrr camni...

---KOROI---

Anonymous said...

dah larr pegi naik keta aku..nama aku tak tulis...arrgghh..giler ah..aku disisihkan..


---KOROI---

pakcik said...

salahkan organizer roi...hahah...

pda said...

hahaha...salahkan pijot..hahahaha

jo said...

hayooooo....
koroi kecik hati siot.....

Karam said...

storm ade masalah sket...

Anonymous said...

aku nak membawa diri lar kalo camni..


---KOROI---

cik beskot said...

poyo la koroi...
buat2 kecik ati xnk g...
pdhal sibuk ajak aku...

jo said...

hah?
kening??
tangguh sikit hari lagi la weiii....