Sunday, July 09, 2006

Khabar Yang Tak Kedengaran

Woit...

Mana pergi hilangnya korang2 ni?
Aku? PC aku rosak, baru sembuh jer ni...
Lapar...
Korang2 yang dah kerja ni tanak datang UPM ker?
Aku cuti tak pergi mana pun, tido kat umah
Lapar...
Ke korang2 ni dah bersara dah?
Apa barang bersara... muda lagi, bukannya dah ada anak sibuk kemain lagi
Kalau senang 2 tepon ke, sms ke, apa ke?
Jangan la lupa kat orang yang lagi awal tapi akhir ni...

Dah la tu, nak tengok bola
Assalamualaikum dan salam sejahtera

4 comments:

pakcik said...

nak wat cane,batasan masa menyebabkan diri gagal menghadirkan diri di UPM..time ade kat upm,ade yg xde plak..cam sibuk je x dtg2 upm..cam org dah keje plak...heheheh...cam celake!!!

p/s : Walimatul Urus : Tan Sri/Dato'/YB/Tuan/Puan/Encik/Cik ................ adalah dijemput hadir ke majlis KonoEksyen saya. Semoga dengan kehadiran kalian akan memeriahkan lagi majlis saye..sile bawa hadiah banyak2 juge...

joe said...

konoEksyen???
ape ni??
ape tu???
taktau..taktau..
ko tau ape tu karam???
hehe...
sms ke...talipon ke...konon!!
aku msg x reply plak kan...

Karam said...

aik... tak reply ek??

ntah..

lalalaala

pakcik said...

p/s : Walimatul Urus : Tan Sri/Dato'/YB/Tuan/Puan/Encik/Cik ................ adalah dijemput hadir ke majlis KonvoEksyen saya. Semoga dengan kehadiran kalian akan memeriahkan lagi majlis saye..sile bawa hadiah banyak2 juge...