Tuesday, November 28, 2006

Jom Bertubing



Tubing 4-8hb Disember 2006

Sapa yang dah grad lama dah,
Pas tu tak keje lagi,
Dah la tak keje lagi,
Sibuk lak berjalan2,
pastu tak pernah pegi Tubing,
Rasa2 elok la pegi,
Kurang2 ada gak pengalaman
Pegi Tubing...

Last bertubing dah ni,
lepas ni tak pegi dah sampai bila2,
inform la kat sesapa lagi,
meramaikan manusia...

Harga : RM 80
Tarikh : 4-8hb Disember 2006
Tempat : Sg. Nenggiri, Kelantan

7 comments:

joe said...

betut..betut...
aku sokong...dr jln2 naik feri ke haper..baik g tubing..best kan karam g tubing???kan??kan??

pakcik said...

gua x dpt pegi la geng..

jeejah said...

hahahahaha..aku kenal sungguh manusia yang karam maksud kan tu..dah la dia kene tulah sbb tak gi tubing masa thn 2003 dlu..hehehe..

joe said...

baik sape2 yg dimaksudkan tu pegi...
aku bkn ape...takut2 je..dulu tak g kene tulah kan...klo tak g lagi kene ape lak..

Karam said...

Ko pegi tak jo? Pida kata blaja bawak keta lah aper la... amik lesen moto lg bagus la... boleh blaja pakai2 helmet

pakcik said...

ko takyah blaja bwk kete la jo...blaja bawak rakit lagi bagus..

pakcik said...

cemane eh?pegi?tak?pegi?tak?pegi?tak?pegi?
aiseh,tgh banyak keje arr...