Thursday, November 02, 2006

Limited Items


Heheh, sebagai menyahut seruan kerajaan untuk melahirkan Usahawan Siswazah, gua dengan ini telah mengambil langkah pertama untuk menjual barangan yg gua hasilkan sendiri. Org kata `a long journey begin with a single step', ye tak? So, kat sini gua memperkenalkan my first item, logo Canterbury.

Ok, gua cite skit psl material item ni. Benda ni dibuat dengan menggunakan sticker (logo) dan hard plastick (thicknes approximately 5mm) untuk bahagian `base' dia. Dengan menggunakan warna rasmi Canterbury iaitu hitam dan merah, item ni memang nampak menyerlah. Sebagai cadangan, item ni boleh dilekatkan kat mana2, pintu bilik ke, locker ke, atau kat mana2 yang korang rasa perlu; untuk menyerlahkan lagi penampilan persekitaran anda. Bagi penggemar barangan2 rugby, item ni memang menarik pandangan (korang sure akan dicemburui dek pengggemar2 item rugby kalu korang memiliki item nih).

So, pasal harga plak, gua letak harga special, harga pengenalan iaitu RM 30 (tak termasuk belanja pos). Memandangkan item ni ade satu je, so you better hurry up!! Limited item, u're the only one who will have this item. First come first serve. For further enquiries, contact gua at 012-6229533 (bleh bincang panjang skit ek?)

Long term planning gua, gua nak wat website yg menjual LIMITED ITEMS yang pelik2 and HAND MADE. Maybe akan ade new items setiap minggu or setiap bulan. Doakan gua berjaya ok?

p/s : Gua sekarang menjalankan Perniagaan Pengiklanan (Advertising). Name company gua Orca Advertising, no pendaftaran NS0012482-D. Gua memiliki expertise dalam menghasilkan BANNER (jenis PVC), BUNTING, LIGHT BOX (mcm papan tanda Maulana,ade lampu kat dalam), LARGE FORMAT PRINTING dan INDOOR/OUTDOOR SIGNAGE. Kalu ade yg berminat dan perlu pertanyaan, bleh kontek gua,012-6229533. (wei, zaman skrg mane de wat banner pakai kain,cat pakai tgn lg dah..gua tgk program kolej sume pakai banner kain..tak lawa aa)

5 comments:

pakcik said...

lupe nk tulis..kalu korang nak item dgn design sendri, boleh jgk gua buatkan..send kan je design korang kat orcaadvertising@gmail.com..dah emel tu kontek gua,orite?

buboQ said...

p'cik, hang framekan saja moto yg eksiden tue...limited edition tue..hahaha...wei, aku x tau lg bila trun sana pi tgk hang...x bo nak bg spesifik tarikh...sori noo...tp aku still akan trun jg pi tgk hang...oraitt

pakcik said...

siot hang bor,moto tu nak frame celah mane?

-ApiZoLLa- said...

power2.... teruskan ngan usaha tu....aku ada 1 cadangan, ko tunjukkan la hasil2 kerja ko nnt dalam web yg ko na jual barang tu nnt.. so org ley nampak quality kerja ko.. kalo ko na kenal ngan org yg printing2 baju.. aku ada kontek org yg wat printing .. dia jual kat sg.wang.. mana tau ko leykongsi2 cite ngan dia

jgn patah balik bro !ko kat jalan yg betul nih!

buboQ said...

hahaha...hehehe...frame celah rim tayar moto yg bengkok tue...huahuahua...hohoho...frame gambaq moto tue la...gantung sebelah gambaq konvo hang...hehehe...ok dak??once in your lifetime!!hahaha...sok2 plak gambaq nikah plak...hehehe...