Tuesday, February 14, 2006

cirit-birit

nape tak elok2 gak ek aku pnye 'cursed' ni dr balik dr jelawang ri tuh?

7 comments:

Karam said...

takkan tak elok lg. huhuhu... aku bleh tumpang simpati jerk...

pakcik said...

aku dh bg petua ritu...bakar kasut trekking,abu die ko campur ngn air,minum...degil,xnk ikut...igt org memain gaknye..

buboQ said...

ehh..xkan x lega lg?aku ok dah..dekat seminggu jg la sakit..

Karam said...

kalu dah lebeh seminggu ni dah kira kronik... pekate gi check kat spital ker, klenek kat luar ker, bomoh ker...

jeejah said...

laaaaa..tak sembuh lagi ker??
bahaya ni.. haha, aku ader ubat dia..nak??aritu ko dapat penyakit sbb minum air terjun kan??so, penawar dia ko kene minum air terjun lagi..maksudnyer ko kene g panjat gunung lagi la..hehe.. cr gunung yg ader air terjun tau..macam nuang, dah la dekat, air terjun dia best giler..sejuk jer..aku rase klu ko minum air terjun tu insyaAllah sembuh..tp sblum minum tu bacer bismillah n selawat dulu tau..hehehe.. so, bila nak gi??nak itut..

joe said...

skng nih baru rase totally ok sb ade gak ah dlm 2 hr x ...
mungkin sb mkn sayo air yg x bes gile tuh aku jd camni..haha...

Karam said...

lauk sayur ke yang ko masak ari tu, aku ingatkan ko tgh rendam jer sayur tuh