Thursday, February 09, 2006

- KengKaWaN yG mEngeTaHui PerkarA iTu -

Perkara yg da lepas tu, aku rasa xpayah na gebang sangat.. sekarang da jelas sape yg salah.
sekarang bukan masa untuk membuktikan sape yg jahat
sepatutnya sekarang adalah masa untuk membunuh je watak jahat tu
xpatut ada sifat kesian untuk org cam dia...
kita lapah daging dia.. campak kat sungai nenggiri
kasi ikan tapah makan.....
kill...kill...die...die.....
muahahhahahhahhaahhahahhahahaaa


::: Sudahlah, yg lepas tu lepasla.. pasni x payah percaya dia lagi:::

7 comments:

Karam said...

tak payah nak campak2... biarkan jer
biarkan dia buat apa yang dia suka
pas ni takyah nak campor dah hal2 ngan dia... wat bodooooooooooo jer

jeejah said...

aper lagi, soh ar dia load kan log dia klu berani..hehe..
memang bikin sirap limau la dia nii...
kita tgok sampai bl dia nak sembunyi, Tuhan tu Maha Adil..

Karam said...

Malaysia ni kecik jer.... lagi2 komuniti org yang berekreasi... lagi2 orang2 tua rek KTDI nih... tak ke mana jer ko nak sorok mende tu... tahu gak, lama ker lambat ker asalkan tahu... memang Tuhan nak tunjuk. Niat rekreasi & tanggung jawab tu penting oi... bukan nak pikir seronk kepala sendrik jer...

::Pikir2kan Laaaa::

pakcik said...

heheh..ape punye prangai la manusia cmni?elok org camnih bwk masuk utan tebal2,pastu tinggalkan..aummmmm!!!
jap,kompius ar,kat nenggiri tu ikan tapah ke kelah aa?

buboQ said...

?????...aaaa...no comment!

Karam said...

tapah bukan kat nenggiri laaa.... tapah kan kat Perak, dekat ngan Cameron Highland lagi. Siap ada penjara lagi

jeejah said...

hehehehehe........... lawaknyer karam.. tu tempat, bleh gak.. masukkan je dia kt penjara tu..hehe