Thursday, February 09, 2006

gambar spanjg KKRL/KPR






rindu ar kat kak sha

abah


ko watpe tu karam??

6 comments:

pakcik said...

heheh,nak blagak sikit..utk makluman sume,aku ngn kicap telah memanjat rock yg bleh dikategorikn susah gak ar,gred 8A atau 9A,x igt...susah gile,smpi kene naik kaki paras2 kepala,main swing2 bdn sume..dan aku telah berjaya memanjat smpi abis,tp kicap GAGALLL!!!sesape yg ade gamba tu tlg la postkan..

buboQ said...

nasib baik aku x follow, pcik...kl tak br org ckp bertemu buku dgn ruas...huahahhuahahaah

jeejah said...

buboq wrote:
[nasib baik aku x follow, pcik...kl tak br org ckp bertemu buku dgn ruas...huahahhuahahaah]

huiii....berlagak shioot member..
jom ar g da summit, panjat wall klu berani..kita tengok saper yg ketaq lutut dlu..pastu kt tengok sape yg manjang jd belayer je, takmo panjat dah...hehe

Karam said...

tak yah la bor, lalu tgh balak pon dah vibrate lutut...

pakcik said...

mari bor,aku sedia menyahut cabaran...AYUHHH!!!kita main speed climb..kalu x dpt pi summit,kt main dak2 High Risk punye je,xpun bdk pj nye,kite amik time..ade gigil?

jeejah said...

oi..oi.. dah ar tu.. cian kat bubor..manjang jd bahan..dia sorang, kita ramai2 pakat pekene dia..tak aci..cian dia..tp nak wat cane kan..dia jer yg ader..hehe..