Saturday, February 11, 2006

KHAS UNTUK KENGKAWAN YANG DAH GI TAHAN

"Ko ingat ko dah gi TAHAN, ko dah POWER??!!"
aper pandangan korang?? korang rase dah power ke??bg aku, aku tak penah rase diri ni dah power..belum smpi lg tahap tu..aper yg aku dpt dr tahan ialah pengalaman yg tdk ternilai..dan ia menaikkan lagi semangat aku utk terus bergiat dlm rekreasi luar ni..
aku ngn kwn2 senior yg lain simpan niat dan impian utk terus mengembangkan lg hobi ni pd adik2 yg berminat, agar penggemar outdoors ni makin berkembang, takde lah mati sekretariat rek..tak penah pun terlintas utk berlagak power atau pun berlagak otai dpn junior, cuma satu niat kami, utk share ilmu yg ader..tu jer..
satu lg impian aku dan rakan2 ialah utk kumpulkn balik sumer ahli2 rekreasi yg asalnya dr kolej kita ni.. untuk aper??utk menyambung semula hubungan yg telah terputus, disamping berkongsi ilmu dan pengalaman..sebabnyer, sebab kita penah berada di bawah bumbung yg sama dan kita mempunyai minat yang serupa..
aper pun, sesiapa yg melihat mempunyai hak utk menilai..tapi kebenaran nyer, niat kami bukan utk tunjuk POWER, tapi utk mencari serta berkongsi ilmu dan merungkai rahsia alam ciptaanNya..

4 comments:

Anonymous said...

Yang ni aku no comment, aku tak smpi lagi so aku tak power la kan? kan? kan? lagi pun yang paling penting adalah niat kita sendrik... apa yang kita nak sbenarnya kalu gi berekreasi nih... kalu niat dah songsang hasilnya pun nanti songsang... contoh yang lepas-lepas-lepas-lepas dah byk ader... bukan utk mengutuk tapi utk amik iktibar (betul tak bor?)Kalu rasa dah terjauh tu, dekat2 la balik yek... Orang sentiasa tengok sekretariat nih... lagi-lagi bila binding dah kuat, ada point sikit terus kena.. imej kene bersih (mcm senja cakap)

pakcik said...

Pada aku,aku x brani nak ckp kite ni POWER, sbb ilmu yg kite ade skrg nih ciput sgt2..stakat naik tahan satu & skali je,blom bleh kate otai lg..org lain ramai lg yg dah abiskn G7..bkn stakat G7,G12 pun dah ramai yg buat..blom kire yg wat G7 skali henjut je..lgpun kite nih blom teruji sangat lg..so xyah la kite nak m'dabik dada,kata "AKU DAH PI TAHAN"..

Anonymous said...

poyo la joe

pakcik said...

hoyeeee...dah lame aku x jumpe bebudak yg b'smangat cam ko joe...AYUHHHHH!!!!sondol Korbu plak.....